FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum KJK Mustang Kraków Strona Główna
->
Sprawy techniczne forum
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
KJK Mustang
----------------
Sprawy organizacyjne...
Ogłoszenia
Sport
Rekreacja
Konie w KJK
Galeria
Sprawy techniczne forum
Było minęło (:
Koński świat
----------------
Opieka nad końmi
Hodowla koni, aukcje, kupno, dzierżawa
Towarzyskie
----------------
O wszystkim i o niczym
Gry
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
hwin
Wysłany: Pon 11:10, 11 Cze 2007
Temat postu:
Może i łatwiej, ale jest już, myślę że dość widoczny. Ewentualnie uśmiechy pod adresem skyler, bo to nie w naszej władzy.
Pam
Wysłany: Nie 23:11, 10 Cze 2007
Temat postu:
A nie latwiej bylo ten regulamin na Sronie głównej gdzies wkleic....
mada
Wysłany: Nie 20:33, 10 Cze 2007
Temat postu:
Mówisz - masz. Regulamin pojawi sie wszędzie, na towarzyskich zawisł jako regulamin testowy a ponieważ został zaakceptowany przez użytkowników zostanie rozpowszechniony do wszystkich działów forum, które mogę moderować. Moderatorów gier i spraw technicznych proszę o skopiowanie, przyklejenie i zablokowanie tematu.
hwin
Wysłany: Nie 20:26, 10 Cze 2007
Temat postu:
Misiu, regulamin został juz przyklejony jako osobny temat, tyle,że na towarzyskich, a tam nie mam władzy
- sama go zablokuj, do roboty
Kolebka
Wysłany: Nie 13:27, 10 Cze 2007
Temat postu:
proponuję regulamin umieścić jako osobny temat i go zablokować
po prostu, żeby był. a tak, to się tutaj będzie pisało i śmieciło...
hwin, do roboty!
hwin
Wysłany: Pon 22:23, 28 Maj 2007
Temat postu:
Najprościej ujmując- trolle to użytkownicy, którzy "wpadaja" tylko po to by zacząć kłótnię- ich wiedza jest mała, cel tylko kłótnia, wrodzy do wszystkich, popisujący się nieistniejącą w rzeczywistości wiedzą. Krążą po wielu forach, grupach dyskusyjnych, czatch itp. zostawiając kontrowersyjne wiadomości i podjudzając rozpoczętą kłótnię.Nie karmić trolla to olewać takie zaczepki. Trolling to złamanie zasad netykiety.
elusiek
Wysłany: Pon 22:10, 28 Maj 2007
Temat postu:
Ja nie wiem o co chodzi z trollem. Ale ja myślę inaczej więc wszystko możliwe <jupi> ( w końcu Pararodzinkę założyłam
)
O co chodzi z trollem Hwin??
hwin
Wysłany: Pon 21:39, 28 Maj 2007
Temat postu:
Piętrowe cytowanie?
( I mam nadzieję ze wiadomo o co chodzi z trollem).
mada
Wysłany: Pon 21:30, 28 Maj 2007
Temat postu:
Dodane. Coś jeszcze mam dopisać?
hwin
Wysłany: Pon 21:18, 28 Maj 2007
Temat postu:
O i dobrze.
Dodałabym - nie karmić trolla, bany też dla klonów, selekcję tego co w linkach, avatarach i podpisach podciągnąć można chyba pod punkt 4. I może prośbę o dość ortogrficzne pisanie(to nie IRC, nie?
).
mada
Wysłany: Pon 21:03, 28 Maj 2007
Temat postu:
Przeczytać, przeanalizować, zgłosić poprawki, zastrzeżenia i wywiesimy:
1. Na forum nie przeklinamy.
2. Jeśli już koniecznie musimy użyć wulgaryzmu niezbędne jest jego "ocenzurowanie" (zamiana kilku liter w środku wyrazu np. na znaczki ***). Osoby nadużywające wulgaryzmów będą karane.
3. Na forum używamy języka polskiego ew. angielskiego, stosujemy sie do zasad dotyczących ortografii, składni i stylu swojej wypowiedzi ( nie piszemy w stylu - Ja być Kali i mieć duże koń!)
3. Nie obrażamy innych forumowiczów.
4. Obwiązuje kultura osobista i szacunek dla poglądów innych użytkowników. Rasistowskie, obraźliwe lub dyskryminujące posty i treści będą usuwane, a ich Autorzy otrzymają oficjalne ostrzeżenie. To samo dotyczy treści pornograficznych i wulgarnych. Dotyczy to również podpisów i avatarów użytkowników.
5. Należy zakładać wątki w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez moderatorów.
6. Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku.
7. Przed założeniem wątku prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła (pomocna tu będzie wyszukiwarka na forum - w menu forum opcja "Szukaj").
8. Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie nabijaniu postów będą zamykane
9. Prosimy o nie utrudnianie innym czytania poprzez pisanie całych postów lub tematów:
- CAPSLOKIEM
- boldem
- sChODkAmi
- jaskrawą czcionką
oraz ograniczenie nowomowy typu "koffam", "tesh".kane.
10. Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi, nie cytujemy piętrowo.
11. Zabronione jest tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" na forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od moderatorów ostrzeżenie.
12. Zabronione jest podszywanie się pod administratorów i moderatorów forum, w tym używanie ich avatarów czy podpisów (w tym: "Administrator", "Moderator").
13. Ogłoszenia wszelakie można dodawać na forum w dziale ogłoszenia.
14. Za zamieszczoną informację odpowiedzialność ponosi jej autor. Administratorzy ani Moderatorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników Forum
15. Nie karmimy trolla!
Prawa i obowiązki moderatorów
1.a) Administratorzy i Moderatorzy mają obowiązek karać ostrzeżeniami wszystkich użytkowników nieprzestrzegających regulaminu, ze szczególnym uwzględnieniem postów:
- zawierających brzydkie wyrazy
- zawierających epitety, szczególną złośliwość w stosunku do innych użytkowników.
- zawierających cytat/y z prywatnych wiadomości, maili lub innych komunikatorów internetowych.
-
- zawierających jedynie emotikony lub wyrażenia nic nie wnoszące do tematu
2. Administratorzy i Moderatorzy nie mają obowiązku kasowania żadnych postów ani kont użytkowników na prośbę użytkowników forum czy osób postronnych.
3. Administratorzy i Moderatorzy mają oni prawo zmieniać i usuwać wiadomości, których treść jest niezgodna z prawem lub regulaminem bez wyjaśniania przyczyn.
4. Administratorzy zastrzegają sobie także prawo do dokonywania zmian w niniejszym regulaminie. Zmiany te obowiązują zawsze od momentu ich publikacji.
Skyler
Wysłany: Pon 21:02, 28 Maj 2007
Temat postu:
ekchem
pomysł jest napewno bardzo dobry( dzieki hwin:) ) też nad tym myślałam ale human ze mnie bardzo kiepski i potrzebowałabym kogoś kto by napisał ten regulamin.
Kolebka
dzieki za pw myśle że ten pomysł zostanie zrealizowany
hwin
Wysłany: Pon 20:52, 28 Maj 2007
Temat postu:
kolebka
spokojniej! nie gryź !
A co do reszty temat jest o ewentualnym regulaminie, a nie zmianach władz. I prezentowanie postaw seksistowskich jest obraźliwe dla innych użytkowników. Co to ma być? Szanuje się człowieka za to, że jest bez względu na np. płeć. Witki mi opadły, chyba się tu przestanę pojawiać, nie mam ochoty czytać czegoś takiego...
Nie da sie z wami konstruktywnie rozmawiać...
Kolebka
Wysłany: Pon 20:08, 28 Maj 2007
Temat postu:
a ty sobie wsadź takie opinie w dupę i przekręć, bo po wątku towarzyskim widać, jakim byłbyś modem.
Werter
Wysłany: Pon 19:17, 28 Maj 2007
Temat postu:
a ja uważam, że we władzach powinien być przedtsawiciel płci męskiej....bo kobieta u władzy to najgorsze co moze byc...docencie szczerosc
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Style
edur
created by
spleen
&
Programy
.
Regulamin